Världen står inför, eller kanske redan befinner sig i, ett nytt digitalt paradigm som inte bara påverkar tekniska lösningar utan framför allt hur vi beter oss, umgås med varandra, värderar och upplever världen.

Varumärken som kan leverera starka, modiga och minnesvärda berättelser engagerar människor både i och utanför varumärket. Och företag som utnyttjar och anpassar sig till den nya digitala verkligheten lyckas mycket bättre med att anställa de bästa medarbetarna och vassaste talangerna. På så sätt hamnar man i en positiv spiral – bättre medarbetare bygger bättre och starkare varumärken, produkter och upplevelser. I sin tur skaffar varumärket sig fler och bättre kunder, fans och följare.

Tillsammans med vår samarbetspartner Linderoths, experter på varumärken i digital förändring, bjöd vi in till en frukostföreläsning med temat Ni vill ha de bästa. Vill de bästa jobba hos er? Efter intagen frukost och mingel pratade Linderoths i en knapp timme om strategier för att bygga starka och spännande varumärken, hur man möter och navigerar i det nya digitala paradigmet och hur alltsammans också bygger starka arbetsgivarvarumärken.

Klicka här för att se Linderoths presentation på Slideshare

Foton: Paul Mac Innes, Linderoths

  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide